Bloggtrenden hänger i sej.

2kommentarer

Nu finns även jag som aktiv bloggare. På denna sida kan du följa mej i mina med- och motgångar. Jag skriver dock denna blogg för mej själv, för att jag vill skriva ner mina tankar och funderingar. Fast det är ju bara ett plus för de vänner som jag inte har ständig kontakt med att de kan följa mitt liv via denna world-wide-webb-site ;)

Det har hänt enormt mycket i mitt liv sedan jag "bloggade" sist. Jag kan dock inte skriva ner orden på exakt VAD som har hänt, men jag tycker bara att jag har utvecklats som människa, och jag har en lång väg kvar att gå.

Just nu fördriver jag min tid med att:
Söka jobb:
Vilket har visat sej vara enormt mycket svårare än jag trott. Umeå är nog bland den jobb-fattigaste staden i hela Sverige.
Festa:
Det är något som mitt liv alltid kommer att fyllas med, man träffar så många enormt goa människor som man förmodligen aldrig skulle ha pratat med annars. Kort sagt: I LIKE IT ;)
och sist men inte minst
Simning:
Även det kommer alltid vara en del av mitt liv. För närvarande ligger min satsning på VM/OS, jag vet inte om jag har kapasitet att nå dit, men det tänker jag ta reda på. Så i höst kommer jag tillbringa många timmar i bassängen och på gymmet.

Nu ska jag gå och se på Sex and the city. Bland tidernas bästa serie.

2 kommentarer

Bojana

14 Aug 2008 01:26

nu börjar bara vuxenlivet efter gymnasiet ;) hur känns det? :)

Annie

14 Aug 2008 11:27

Jodå, med lite hård träning så är väl ingenting omöjligt? ;) Kul att du också börjat blogga, blir lite lättare att följa dig i vardagen då, ett sätt att hålla koll på vad den andre har för sig osv :) och man behöver inte blogga varje dag heller, jag är väl ett levande bevis på detta, trots att jag bloggat en del på några dagar nu;) Puss!

Kommentera

Publiceras ej