Utomlands

1kommentarer

Jahapp, då hade man skrivit ett rå långt inlägg om Jobb utomlands och tittade tillbaka på tiden på Mallorca. skrev om att jag hade fastnat i Umeå och att mitt liv för närvarande står rätt stilla. Och vad händer? Jag tryckte på förhandsgranska och tack vare att den här bloggen inte fungerar som den ska så är hela inlägget borta, det finns förvisso kvar på ''nya händelser'' men det är bara halva inlägget och orka skriva om allt?

Ni får nöja er med den kortfattade versionen istället. Blir bara grymt störd när sånt händer.

Hursom helst så skulle inlägget avslutas såhär:
Nu ska jag gå och äta, sen fara på den rutinmässiga söndagsträningen, efter det ska jag gå på skyltsöndag med kära mor min.

Seeya!



Bilden som var menat som en tillbaka blick på hur härligt man kan ha det på en solstol i Thailand.

1 kommentarer

stina

18 Dec 2008 13:01

aah:D



Joo, den va faktiskt bra. jag tänkte läsa boken först, men den va redan utlånad. så jag såg filmen ändå. Men jag ha hört att de har tagit bort mkt från boken. men de är väl inge nytt. Jag tycker du ska se filmen. riktigt mysig! Tillomed Emil tyckte den va okej;p

Kommentera

Publiceras ej