Ångest.

8kommentarer

Dagen D. Idag fick jag alltså nyckeln till min lägenhet, den var till och med ännu finare än jag minns, dock lite mindre =/ Idag har jag haft fullt upp. La in en annons på blocket: Piano skänkes. Snacka om att telefonen har ringt, en från Ungern till och med. Slutade med att det var så många intresserade så att nu är pianot uppe i 800 kronor. Jag borde få pengarna med tanke hur mycket av min tid idag som jag har lagt ner på att prata i telefon när jag istället kunde ha packat.

La ner mycket tid på att laga middag idag också. Trodde att det skulle gå snabbt att göra en paj, men icket sa nicke. Tog mej nästan två timmar att få hela middagen klar, fast då får man räkna in mina teve-pauser också ;)
Daniel och Jenni kom vid 5 tiden och blev bjudna på paj enligt Daniels beställning. Sen blev det flytt för hela slanten.

Flytten gick bra, ingenting gick sönder :D Nu befinner sej alla mina grejer i mitt nya place. Fick en liten ångest-attack när jag kom hem till mamma igen. Jag har ju bott själv förut, men då hade jag Emy och Stina som man kunde springa över till om man hade tråkigt eller behövde hjälp med något. Nu är jag verkligen all alone. Jag tror att det kommer gå över det som jag känner nu, men känns så konstigt eftersom att jag har längtat till den här dagen sen i Juni.

Nu ska jag gå och lägga mej. Fakir-träningen imorgon klockan 06.30 då måste man vara fit for fight ;D

8 kommentarer

Annie

01 Oct 2008 23:26

Fakir-träning? :P Haha

Emy

02 Oct 2008 07:12

Jo har funderat på d oxå hur man gör då=P nu ee jag iof ganska ensam men har pluggböckerna över näsan på mig så har o göra men sen då???=P Åh vill se din lgh=D=D glöm inte bjuda mig på inflyttningsfesten=P nyår kanske?=P=P=P

Lina

02 Oct 2008 08:57

ja klart man vill ha presenter också men inte enart därfö. men jag älskar att få också ;) ja lägenheterna är alltid mindre än man kommer ihåg, konstigt det där. Det kommer säkert gå jättebra att b nsam, du kommer aldrig kunna flytta tillbak:P

matilda

02 Oct 2008 15:00

hej hur är det med dig nu för tiden?=) jobbar du som bartender lr ? :P ha de bra!

Maowlin

08 Oct 2008 22:48

Haha, nej! Men man borde! De säger ju att man ska bli gladare då :P Nog för att jag är glad mycket, men det skadar ju inte att tycka om sig som man är, eller hur var det nu igen? (;

Pecan - Mattias, KAKHUSET

12 Oct 2008 13:37

Härligt! Kul med ny lya :)

Vart ligger den?

Hälsningar ifrån Australien!

Annie

12 Oct 2008 20:41

One Tree Hill är bara såå bäst ;D Och jag kan säga att jag lider med dej, att inte ha kanal 5 måste vara jobbigt=/ Och snart ses viii! :D Kram!

catta

13 Oct 2008 12:40

Svar : jora det kommer at komma fler event dock efter nyår :)

Kommentera

Publiceras ej