En liten uppdatering...

4kommentarer

Har 7 minuter på mej att skriva och publicera, så det blir ett extremt kort inlägg idag.

Var på tävling i helgen, lördag, söndag. Det gick hyffsat, fast jag hade förväntat mej bättre tider och bättre simning. Min tränare tyckte att jag skulle vara nöjd, men jag var ändå lite besviken över mina prestationer. I Alla fall personligt rekord på 100 fritt med 8 hundradelar. WOooow! Taggar nu inför Stockholm Games i november där jag ska göra mycket bättre ifrån mej.

Till helgen ska jag och besöka töserna i Örebro! Längtar skit mycket och det ska bli skit skoj!

Nu ska jag gå till arbetsförmedlingen.

See ya!

4 kommentarer

Lina

13 Oct 2008 14:02

neeej, kunde du inte väntat lite? näe dee långt tills vi åker dt, vi är där helgen vecka 46. Hade vart kul att träffa dig igen. My ska tytdligen ha en JÄTTEFEST då. Försök komma upp (eller ner för dig) =) ozzy är sofies (eddies syster) hund, hon jobbar natt tre dagar i veckan å då är vi hundvakt för hundarna ska få lite sällskap å sådär =)

matilda

13 Oct 2008 19:32

heeej känns som om jag dissar dig för jag har inte orkat svara på bilddagboken heller:P (jag är lat) höhö ,men det där med Island: jas jag har ju inte allt för stora förväntningar men det blir ändå häftigt att åka dit:P och vi ska ju ha praktik 5 dar i veckan tror jag:P och jaa sumon var kul:P men vi väntade tills efter ett tag när alla hade gått:P haha tralal :P suck nä sova nu =) haha vi ses till helgen:D

Agata

15 Oct 2008 18:11

Hej!

Kul att höra från dig! Hur hittade du min blogg?

Jag är klar med min jur. kand nu så jag letar jobb som jurist typ...Trevligt att du kommenterade och att se att du också har blogg :)

Emy

20 Oct 2008 15:57

Super kul o träffa daj=D jo men skönt med sån vänskap att man inte behöver ha ständig kontakt=D=D Saknar daj reda puuuuuuuuuuuuuusssssssssss

Kommentera

Publiceras ej