En tillfällighet?

5kommentarer

Är det av ren tillfällighet som dom gör reklam för bartenderskolor på min blogg? Förra inlägget så var det reklam för barskolan på magaluf (där jag var i somras) men även en i Phuket-Thailand. Gick in på deras hemsida och jag kan ju säga att den lockar enormt, synd jag redan har gått en utbildning och har jobb =/ Fast å andra sidan, det behöver ju inte dom få veta, dom kan ju bara se det som att jag är en naturbegåvning.

http://www.skandinaviskabarskolan.se/ är hemsidan om någon är nyfiken =) kostade bara 11900, fast då ingår inte flygresan, så man får nog räkna med 20000 i alla fall. Jag är faan sugen! Jag kan i alla fall rekomendera att åka på barskola, ingen jag har pratat med har blivit besviken och inte heller jag. Bland de roligaste sakerna jag gjort i mitt liv, en riktig upplevelse plus att man får kunskap som man sedan kan dra nytta av. Kombinerad semester/fest/skola. kan inte bli mycket roligare.

Åhh, blev värsta nostalgisk när jag började tänka tillbaka på barskolan så jag gick in på youtube och började lyssna på nik og jay - hot, Orup - Magaluf och Kramsången. De sångerna får en verkligen att minnas den goda tiden på Mallorca.

Tänkte skriva mer idag, men jag drog ut på inlägget i cirka två timmar och nu är det dags att fara och jobba, så nu hinner jag inte skriva någe mer, tyvärr. Hade dock endel att berätta, men det får tas i nästa inlägg.

5 kommentarer

Suzi

18 Sep 2008 20:49

Har du fått vårat studentfoto och såna saker från tema skolfoto? kram <3

Suzi

18 Sep 2008 20:52

När fick du packetet då? :O

Suzi

18 Sep 2008 21:18

Nä, och jag mejlade dom och då sa de att de hade skickat det för flera veckor sedan...men det har ju inte kommit fram så det stämmer ju inte :/

Lina

18 Sep 2008 22:04

ja de är verkligen nåt att rekomendera. =) ja skulle nog också kunna tänka mig göra om den, men att göra den lite bättre denna gången.

Lina

18 Sep 2008 22:05

förresten har jag med barskolan.net på min blogg...

Kommentera

Publiceras ej