UNGAR! :P

4kommentarer

http://www.vk.se/Article.jsp?article=262479

Det är skolan där jag jobbar. Min sista dag avslutades med brandlarm och jag fick gå hem 3 timmar tidigare. Fick dock lön för dom timmarna jag skulle jobbat, men jag tycker det var tråkigt. Jag tycker om att jobba där och hade velat säga hejdå på ett bättre sätt. Synd.

Nu är det bara skola ikväll, sen imorgon åker jag sönder ut. Tranås närmare bestämt. Träningsläger från torsdag till söndag, ska bli rikigt kul. Har inte kunnat träna ordentligt när jag har jobbat, så det ska bli skönt att få komma igång igen.

Kort inlägg idag, men dock ett inlägg :) Så var nöjd :P

Seeya!

4 kommentarer

Anonym

24 Mar 2009 14:43

Hej! Hoppas att ditt träningsläger blev bra. Tråkigt avslut på jobbet kanske.. Jo min redovisning gick strålande! Kom lite mer än 100 pers och lyssnade, fyy fan vad jag var nervös! Men bra gick det och har fått mycket positiv feedback efteråt. Himla roligt! Jag och Simon tar oss till Arlanda den 16 augusti för att den 17 kl 09.45 sitta på planet som tar oss till amsterdam, sen på flyget till hongkong för att sedan landa i brisbane den 18 augusti kl 23.45 lokal tid. Det så bli såå himla häftigt! Längtar som jag vet inte vad (: Vad ska du göra till hösten? Ska du börja plugga då? (:

Maowlin

24 Mar 2009 14:45

Och det var jag som skrev det dära! :P

Maowlin

28 Mar 2009 12:28

Och det var jag som skrev det dära! :P

Lina

07 May 2009 17:40

fy fan vad du är dålig på att uppdatera ;)

Hur är det annars? :D

Kommentera

Publiceras ej