Asså va?!

5kommentarer

Varför går det inte att kommentera min blogg för? Jaa nii, det är det ju ingen som kan svara på, för det går ju inte att kommentera. Vilket dilemma.

Igår ringde dom från O'learys i alla fall. Inte jätte glada nyheter. Dom var tvungna att ta in en servitris som praktikant istället för en bartender, för servitriser var det tydligen brist på. Men han sa att nästa månad kanske dom skulle få en öppning så dom kunde ta in mej då. Fast jag tänkte inte gå och vänta nå mer. Nästa vecka ska jag kontakta coverclub och kolla om dom är villiga och ta hand om mej, för jag VILL verkligen jobba som bartender. Kanske världens roligaste jobb.

Imorgon åker jag till min älskade pojkvän, längtar. Jag ska lära mej köra cross hade jag tänkt. Sen ska jag tvätta Jonas bil som jag skulle ha gjort för typ två månader sen när jag lånade den upp till göteborg. Det blir bra, bättre sent än aldrig. Men jag tänker då banne mej inte tvätta bilen bilen utvändigt, för sist jag gjorde det så dög det inte och då gjorde han om hela skiten själv. Kul då?

Jag tar alltså helg tidigt i veckan, så ni får ha en trevlig helg ni me, för det tänker jag ha.

5 kommentarer

Zandra

15 Sep 2009 17:50

falskt alarm, det går ju visst att kommentera :P

Anonym

16 Sep 2009 12:03

Zandrie, Emy saknar daj!!!! =)=)

Emy

16 Sep 2009 12:04

Jag som skrev det där=P saknar dig fortfarande=P

Stina

16 Sep 2009 17:23

haha:D Nuuu går det.. fast det går ju att skriva i sin blogg ett meddelande med;) smsa, det går ju inte heller;) haha! Men vi måste BOKA snart:D

Emy

18 Sep 2009 19:57

Hehe visst, ser det ut som det=P Men hon kommer grymt bra i slutet=) Min pernilla det=P

Ja tråkigt att vi inte fick ses, men men så är väl livet=) Mormor mådde bra, rita lite på hennes gips=P Köpte 3 par skor=P=P

Kommentera

Publiceras ej