Blogga?

0kommentarer

Jag börjar bli lite less på det här nu. Det är så svårt att hålla en blogg igång när man inte har något internet, för när man väl ska skriva om något, då har man glömt bort halva händelsen.

Går igenom en tuff period nu. Kan inte simma för jag har fått nån infektion, är trött och sover hela tiden. Orkar inte göra någonting alls. Tycker inte om att känna såhär, allting blir så himla jobbigt. Så fort man ska göra något är det som att bestiga mount everest.

Ikväll får jag i alla fall hålla mej vaken, ska nämligen på 70 års kalas för min farmor och farfar. Det blir trevligt och träffa släkten igen, och få klä upp mej, sminka mej och göra mej fin. Det ser jag framemot.

Nu ska jag återgå till jobbet, vi hörs när vi hörs.

Stina, om du läser detta, så förlåt för att jag inte har ringt tillbaka. Men har tänkt på dej nästan varje dag, så du är inte bortglömd. Ringer så fort jag kan.

Pusss

Kommentera

Publiceras ej