Det här hände igår...

4kommentarer

Jag var ute och gick. Hade lämnat tillbaka ett paket från H&M Då jag plötsligt ser den här mannen..


Lars Åke "Babsan" Wilhelmsson.

Han var ute och letade efter en "outletbutik med militärkläder" Det var två till bögar/transvesiter (jag vet inte vad) Och dom frågade mej efter vägen. tyvärr hade jag ingen aning och kunde inte hjälpa dom, men jag fick iaf en dos av kändisar, alltid lika roligt :) Dom var ute på någon dragshow-turné med After Dark. Riktigt mysigt gäng :)

4 kommentarer

Sara

16 Apr 2010 17:46

vet du inte vart de ligger Sandra :P

Emy

17 Apr 2010 16:32

Ja och jag tänkte åka till sthlm på fre så hoppas den ee flyttad då!!! Ne sökte inte umeå, fanns inte med på listan av någon anledning så den kom inte med=)

Sara

17 Apr 2010 22:46

Men klart jag vet :D, har inte varit in där men gått förbi. Om man går från eurasia mot där lekbiten låg tidigare så är de på höger sidan ungefär mitt i mellan

Julia

18 Apr 2010 15:52

Babbsan skulle kunna vara min stilikon! Haha, sjukt frän. Stort zandra..mkt stort!

Kommentera

Publiceras ej