Guldkort

1kommentarer

Nu har jag skaffat guldkort på Iksu. Jag fick med mej Julia på mina underbara plan. Man börjar nämligen bli lite smått less på att köra bara simning, så därför tänkte jag att lite variation kanske får igång motivationen igen.
Tänkte börja idag, men då är det ju långhelg och halvdagar och en massa tjaffs, så det var inget pass ikväll. Lite tråkigt, för jag hade verkligen taggat till och såg framemot det. Får börja nästa vecka istället.

De passen jag hade tänkt kör är core (mage/rygg) bodypump, aqua power, boxersize och kanske ska jag även prova på yoga. Kanske finns andra pass också man kan köra, men jag börjar såhär. Ska bli jättekul, jag ser framemot det jättemycket. Nu ska jag äntligen få tillbaka min gamla kropp hade jag tänkt. Byxorna passar knappt längre och det är ju tråkigt, för jag har många byxor :)


I förrgår var jag till frissan. När jag beställde tiden så sa jag att jag kunde inte komma å långt efter kl 15, för då skulle vi inte hinna tills dom stängde. Då utbrast frisören: "Men 3 timmar! Tror du det tar 3 timmar??" Jag berättade för henne att jag hade erfarenhet av det. Då gick hon runt disken och kände på mitt hår och sa "Njaa, nog tror jag vi hinner med det här på mindre än 3 timmar" Men i slutändan fick ändå Zandra rätt. 3 timmar på pricken tog det. Färg och klipp tar lång tid, det vet jag.


Resultatet:



Jag är nöjd. Det blev lite kort. Hon tog nog nästan 1 dm på längden, men det behövdes verkligen. Nu är jag äntligen blond, fast jag förstår faktiskt inte varför alla frisörer ska vara emot mot. Säger jag att jag vill bli RIKTIGT blond, då måste dom ju göra som jag säger. Men hon här sa att det var inte bra för håret, och att nästa gång kunde man lägga i mer färg. Men för faaan, på topmodel lägger dom ju blekningen RAKT i hårbotten och penslar på hela håret, så vill jag me ha, men ingen frisör verkar veta hur man gör det :P

Jonas är i stan. Han kom sent igår. Jag låg vaken i flera timmar för jag vågade inte sova. Dörren till lägenheten hade jag nämligen lämnat öppen, för att Jonas skulle ta sej in. så minsta lilla ljud jag hörde så spärrade jag upp ögonen och låg på helspänn. Jobbigt. Men till slut kom han, typ halv två, då kunde jag äntligen slappna av.


Puss på alla

1 kommentarer

Maowlin

12 Apr 2010 12:05

Tjena snygging! Vad fin du blev i haret. Skoterkorningen lat helfran dock inte stormen som ni fastnade i. Har i perth hade vi varsta stormen pa 60 ar. jag och simon markte dock ingenting. bara en blasig dag i orebro, typ! Haha! hur blev undervattensbilderna? Trivs du bra i lgh? Ha det kalas bruttan!

Kommentera

Publiceras ej