Högskoleprovet.

1kommentarer

Jajjemen, nu är det gjort för andra gången. Och som det verkar nu så måste jag nog göra det en tredje gång också. Gick verkligen inte så bra som det kändes. Men jag pratade med Rickard idag och han gav mej lite hopp om framtiden. Väldigt positiva ord fick jag från min broder. Han tipsade om att jag skulle skaffa "provboken" som tydligen ska vara väldigt nyttig att läsa innan man gör provet. Så om jag inte kommer in den här gången så är det väl det jag får göra i sånna fall.

Jag förstår inte att jag ska ha så svårt för det? Jag har alltid haft det jätte lätt i skolan, har aldirg haft några problem att läsa in saker. Och trots att jag missade hela sexan så kunde jag ändå hoppa till sjuan utan några problem alls. Jag har aldrig haft några toppen betyg, men det beror på att jag aldrig har ansträngt mej. Kanske är det därför jag ite klarar provet, för att jag inte anstränger mej tillräckligt?

Nu sitter man på jobbet och som vanligt är det inte särskilt mycket att göra. En glad och trevlig överraskning var att Lenita ringde just och frågade om jag ville komma på ansiktsbehandling. Egentligen hade jag tänkte träna Core i eftermiddag, men jag skjuter upp det till någon annan dag. Så efter avslutat jobb så ska jag först hämta mina kläder på posten som kommer från H&M, sen åker jag till Lelle och får en stund av lyx :) Träning efter det och sen kommer mamsen och hämtar mej och jag får middag hemma hos dom. Bra eftermiddag/kväll.

1 kommentarer

Annie

12 Apr 2010 13:30

Det gör du säkert Zandra :) Jag tror på dig =) Och det är mycket roligare att plugga om det är något som man tycker är intressant :)Skolan går rätt bra, men sociologin är rätt tuff, men den ska jag ta mig igenom också : )Såg de härliga bilderna från er sista skoterkörning :) Såg riktigt roligt ut, får jag prova någongång =) Kram på dig Zandra!

Kommentera

Publiceras ej