Mys-fika på stan

2kommentarer

En eftermiddag på stan med mina trogna vapendragare. Beställde en jättegod morotskaka och en lite mindre god Chai-latte. Det var Julia som tipsade mej och hon tyckte att den var jättegod, men för mej var den lite för söt. Men alltid kul att prova något nytt.

     

På stan passade jag även på att shoppa lite. Köpte Schampo, måttband, sprättkniv, termometer, BH, trosor och ett fodral till min nya telefon. För övrigt är min nya telefon super!! Jag har inte laddat den en endaste gång och jag fick den i förrgår, mina gamla telefoner fick jag ladda varje kväll typ. Sen funkar det ju faktiskt att smsa och ta kort med den. Kameran är faktiskt kanon. Nu ska ni inte få för er att jag har världens bästa och dyraste telefon, men det är ändå den dyraste telefonen som jag någonsin har köpt. Och den är BRA! :)

Hej hopp, gummisnopp.. :D

2 kommentarer

Julia

28 Apr 2010 20:27

Åh herregud, där har vi BrunettJullan i egen hög person :P Men visst, vi borde alltid fika på stan...de blir alltid mysigast när vi kör tycker jag, vi tre alltså :) Nu ska jag svara dina kommentarer på min blogg, jag blir jätteglad när du kommenterar :D



Men visst, ljud bör man ha till mitt första youtubeklipp :P du får kolla när du ha en dator me ljud :D Och mitt senaste..hahahaha, sååå sjukt, men jag kan inte sluta! jag är knäpp :)

Emy

28 Apr 2010 20:45

Vad blev det för telefon då?? nyfiken här=P

Kommentera

Publiceras ej