Ny mobiltelefon.

5kommentarer

Nu är det slut på min Sony Ericsson c510i. Den tar inte emot laddning längre, så batteriet är helt slut. Sen går det inte att smsa till den, av vilken anleding det vet jag inte? Så för er som har lust att smsa så går det bra att göra det på 070-5793333.

Nu funderar jag på att köpa en ny telefon. Sen flytta över mitt gamla nummer till telia under 25, gratis sms och gratis att ringa inom telia. Men då återstår fortfarande en avgift från 3 abonomanget som jag har bundit upp mej på 2 år, men det är ändå bara 99 kronor. På så sätt slipper jag gå runt med två telefoner. Visst, det har funkat ganska bra, men nu när min 3-telefon är helt trasig och telia-telefonen är inte heller helt okej, då tycker jag att det är mer värt att göra såhär istället för att skaffa två nya telefoner.




Nu har jag hittat dessa två mobiler som jag väljer mellan. Jag kör på rosa :)
Den till vänster kostar 2045 + frakt och den till höger kostar 1749 + frakt. Båda telefonerna har den funktionen som jag kräver och det är "konversationer" Jag har det på min 3-telefon och det är verkligen guld värt, så smidigt. Det är nog bra telefoner tror jag, båda två (om man undviker att bada med den) ;)

Hem och fundera, sen blir det ett snabbt köp tror jag. Undra hur länge det tar att få den levererad? För när jag väl bestämmer mej vill jag ha den på en gång!

5 kommentarer

Lina

21 Apr 2010 12:35

den högra, den högra!

Julia

21 Apr 2010 12:55

Ohh, snyggt Zandra :D Jag tycker du ska köra på den telefonen med röd knapp i mitten..den va snyggast :) Jag måste tusan också ha en ny mobil..dax att börja söka.



Notera att jag skrivit in min blogg ;)

Stina

21 Apr 2010 14:09

hihi jo iofs;D Visst är det så. Jag kände nog dina tankar ändå;) för jag tänkte aldrig.."zandra kan väl inte ha glömt mig?" :p Att du inte visste huvudtaget att jag fyllde år, men det vet du ju:D



nu ska jag kommentera telefonerna;p Jag tycker du ska kolla på ett annat märke!;D hihi typ Nokia eller något. :p Det ska jag göra nästa gång jag köper mobil. För alla sony ericson jag har haft, har ju strulat ganska så direkt. jag har den mobilen med starkrosa knappen i mitten(fast en svart) Jag är jätte nöjd med den! MEN... kamera locket är glapp, och det blev det ganska så fort.. men det går att fota, om jag håller åt locket och trycker samtidigt:p min syster har sån med, och hennes blev super duper seg :p Du vet att det starka rosa i mitten, är även också starkrosa bak?:) Gå på känn! Det blir jätte bra:D

Stina

22 Apr 2010 09:20

Ja just det, det hade han ju : ) Joo, man är ju det.. när man kollar på ny telefon så kollar man på sony ericsson, det är inte snack om något annat:p men jag ska faktiskt försöka ge nokia eller något annat märke en chans, nästa gång jag skaffar ny:) Jag och KJ hade ju en likadan mobil förut, och hans sony ericsson strulade nästan direkt, det gjorde inte min, utan efter ett tag gjorde den det till slut. Så det är ju så olika, teknik är teknik:p Ändå fortsätter man o köper sonyericsson:p knasigt;DD Man är ju nöjd med de under den braiga tiden:p

Julia

22 Apr 2010 21:05

Är det du som håller på att inte ge dig till känna när du kommenterar? Så dumt isåfall...jag blir ju nyfiken :P



Haha, jag uppskattar din tro på mig. Och faktum är att jag klarade det :) Dock att stora bilder verkligen var stora..herregud, hela sidan vart ju uppfyld.

Kommentera

Publiceras ej