Motgångar på jobbet...

2kommentarer

Förbannad blir jag!! Jag sitter och ska komma på hur jag ska kunna skriva ut adress etteketter via excel eller word. Men tusan, det funkar ju inte!! Jag har googlat på olika sökord med ettiketter och excel, och det kommer fram skit bra beskrivningar men det funkar ändå inte?

Så jag är ju van att jag ska kunna ringa någon som kan hjälpa mej med problemet, via support eller bara en vänlig själ som inte har något bättre för sej än att hjälpa stackars Zandra i nöd. Så därför går jag in på Offices hemsida och klickar mej vidare till support. Jag pratar med en snubbe i 10 minuter då han fråga om mitt produkt-id. Och när jag har rabblat siffrorna så säger han att vi har en piratkopia och därför kan han inte hjälpa mej!!

Jag blir så arg!! För det första så kunde han ha frågat det direkt, istället för att dra ut på samtalet och för det andra kan man väl tycka att man ska ha lagliga programvaror på ett stället som detta!! Så vad jag ska göra nu, det har jag inte kommit på än. Suck, jag som trodde detta skulle vara lättförtjänta pengar när jag tog på mej uppdraget, 2000 kronor för att skriva ut lite adressettiketter typ :P Men så blev inte fallet.

2 kommentarer

Annie

23 Aug 2010 17:34

Heja Zandra! :) Du kommer på ett sätt snart ska du se! :-)

Julia

24 Aug 2010 11:22

Som det tekniska under du är så tror jag du klarar det snart. :) Men visst att man får psykbryt när dom ska hålla på och krångla med en??

Kommentera

Publiceras ej