Mysig stund med mamma

4kommentarer

Hemskt trevligt att käka med mamma igår. Den kvinnan är den klokaste jag känner. Man kan alltid bolla tankar med henne, ibland svarar hon inte så som jag har tänkt mej, men när jag funderar ett tag så är hennes sätt oftast bättre.

Vi var ju och åt på café Göteborg, himla mysigt fik. God mat. Jag åt en grekisk sallad med kyckling och mamma tog västerbottenspaj. Och till efterrätt delade vi på en chokladkaka. 48 kronor kostade den och jag tänkte direkt att det var lite överbetalt tyckte jag. Men när efterrätten sen kom in och såg ut såhär så förstod jag varför den kostade så mycket. Jag som trodde att jag bara skulle få chokladkakan :P

4 kommentarer

Lina

25 Aug 2010 11:56

café göteborg alltså? Så trevligt! Kakan såg ruskigt god ut så jag blev oerhört sugen =)



Julia

25 Aug 2010 11:58

Man kan alltid olla tankar med henne alltså, det låter spännande ;) HAHA! Kakan förövrigt...goood! :D

Stina

26 Aug 2010 09:21

Jaa, jag säger ju det:D Din mamma är wow:D Du o jag borde åka ut till stugan någon dag framöver och hälsa på dem:)

Emy

26 Aug 2010 18:46

Ja umeå måste hinnas med=) Blir nog inget nyårsfirande med mina vänner detta året eftersom jag jobbar halv dag den dagen=(=(=( Men ullared ser vi fram emot mkt mkt=D När är du i söder igen då?

Kommentera

Publiceras ej