ohälsosam?

0kommentarer

Jag sitter just nu i soffan hos Lelle och trycker i mej tacochips som blev kvar från fredagens taco-middag med Jonas. Känner mej hemskt onyttig, men jag orkar inte äta någon mat för jag väntar på att mamma ska sluta jobbet, då ska vi gå på Göteborg och äta middag. Mor och dotter middag :) Mamma påpekade att vi inte hade haft någon tid för oss själva på länge.. Det har varit så mycket med kalas och bröllop och grejer, men nu har vi tid :)

Men jag har ialla fall varit på gymmet idag, så jävla dålig är jag faktiskt inte. Egentligen är tisdagar vattengympa-dagar, men det gick ju inte idag när mamma ville träffa mej. Nästa vecka Julia :)

På fredag lämnar jag dom här kissande-katterna som Lenita har och åker till Jonas. Vi ska se Björn Rosenström och gå på lastbilsutställning. Spännande. Jag tycker faktiskt att det är roligt, men Jonas går så jävla långsamt. Han ska helst kolla under lastbilen om det går, inte en enda bit på bilen får man missa. Jag är mer sånn att jag tittar på hur mycket den blänker och vilka motiv dom har på bilarna. Men men, det blir nog roligt ändå, vi får försöka göra en kompromiss, inte för långsamt och inte för snabbt så borde nog båda få det kul :)

Kommentera

Publiceras ej