Sjuk.

2kommentarer

Ont i halsen och snuva... Jag är grymt stolt. Nu undrar ni säkert varför, lugn bara lugn, jag ska tala om. Det är för att jag brukar vara sjuk typ en gång i månaden. Men jag minns fan inte senast när jag var sjuk. April?

Yeye. I helgen har jag varit hos Jonas. Vi har sett på Björn Rosenström. Jonas han tyckte inte det var bra, men det gjorde jag. Dock var han bättre på kajen här i Umeå, bättre ljud och fler låtar.
Vi har också varit på lastbilsmässa i jönköping. Det var gegga-mojja överallt, och jag hade mina foppa-skor på mej. Det bästa hade varit ett par stövlar. Men men, det var rätt så kul ändå, men jag var trött så jag somnade på en trappa medans Jonas gick runt och snackade med sina polers ;P

Sen så har vi fiskat krabbor. Det är tydligen sånt som man gör på västkusten, så jag var ju tvungen att prova. Skit kul var det, lika kul som att fiska. Man blir alldeles till sej när det kommer en krabba, Jonas han tog upp en, men det ville inte jag, jag hade ingen lust att bli fastklämd mellan två stora klor! :P

Vi hyrde film och såg Bounty Haunter, faktiskt bra film. Åt popcorn och käkade rulltårta :D Jag har kommit in i min rulltårte-period igen, inte bra. Om ni undrar så är det dom här som man köper på ica, drömrulle (tror jag dom heter) sjukt god, med smörkräm i mellan istället för sylt.

ÅÅÅH, nu börjar Takida spela på radion. Never alone, always alone. Dom är bra, måste se dom live nästa gång tillfället erbjuds.

2 kommentarer

Emy

31 Aug 2010 12:35

Åhh va länge sen vi åt rulltårta=P Får vi göra när jag kommer upp någon gång=P tihi

Fiska krabbor e ju skit skoj, bara man har rätt sällskap så är det SUPER=D hehe

Stina

01 Sep 2010 12:04

det är ju en grej!:p jag kan inte sluta:p jag har försökt förut o inte skriva kräks.. men det kändes så naket..:S så du får stå ut;)

Kommentera

Publiceras ej