Fever

1kommentarer

I have fever! Fryser som en liten chihuahua. Så jag stannade hemma från jobbet idag. Nu har jag suttit och spelat the sims (första versionen av det) Det är faktiskt inte så roligt. Jag skulle gärna vilja prova the sims 3. För allting går så jävla långsamt i första, kanske är annorlunda i tredje.

Stackars Jonas kom i hem förrens kl 03.00 i natt. Han skulle flyga till Ängelholm, men dom kunde inte landa där för dom hade problem med plogningen av landningsbanan, så planet fick flyga vidare till Malmö. Ängelholm ligger ca 6 mil från Jonas, medans Malmö är 15 mil bort. Jag led med han.

What to do? Ligger här i soffan nu med datorn i knät och teven på. Bättre kan man faktiskt inte ha det när man är sjuk.

Vi hörs imorgon när jag är piggare
PUSSS

1 kommentarer

Emy

06 Dec 2010 19:25

Det blev så illa=( Tänkte på honom igår när det snöa hela dagen!!!

Kommentera

Publiceras ej