fjärde advent

2kommentarer

Idag har jag sovit länge. Sköönt! Älskar söndagar när man inte har någon alls press att kliva upp ur sängen, men dock gjorde jag det till slut för att stiga upp och klä julgranen :) Sen har jag såklart skottat snö, ett meningslöst jobb för tio minuter senare syns det inte att man har skottat :P



Nu har jag gjort mej fin och tagit på mej fina julklänningen. Ska nämligen till mormor och morfar på lilla julafton. Julklappsöppningen börjar ikväll :) Ska bli mys. Synd bara att inte Jonas kunde vara med :( Men annars är hela familjen samlad och jag väntar mej mycket skratt och god mat.


2 kommentarer

Julia

20 Dec 2010 18:45

Åh! Du har en mycket roligare blogg än jag. beror det på bildbristen tror du???



Herregud att 4:e advent redan varit...det har gått fort :O Skönt att vara julklappsklar. Och gud vad fin du var på lilla julafton :)

Stina

22 Dec 2010 10:37

Jag fick inget samma dag som jag gav dem, men jag fick igår. sista dagen:)jag fick en bok med en bunt serier, väldigt fin sådan : ) En författare som vrider och vänder på verkligheten osv. :)

Kommentera

Publiceras ej