Fråga Olle

5kommentarer

En kul grej händer idag. Olle Waller, a.k.a fråga Olle, kommer till umeå universitet idag. Jag ska dit!! Ska bänka mej på första raden och min hand kommer vara mer uppsträckt än alla andras. Nää, skämt åsido! Men jag älskar hans program på kanal5. Jag kort sagt; det blir en bra eftermiddag!

Den här köpte jag igår:



Värsta myyyströjan, Den ska jag alltid använda!! :)
Köpte även en julklapp till Åke, min mammas man. Sen lite julklappspapper och smått och gott. Rusta är ett bra ställe, nästan som Ullared i miniformat :)

5 kommentarer

Elina

02 Dec 2010 14:15

Hej! Ja, nu har jag hittat dig men det tog ett tag (A)

Allt e bara bra med mig, bor just nu i sthlm och jobbar max 50 procent på ett dagis sen e jag sjukskriven så den andra 50 procenten tillbringar jag min tid hemma med kissemissen, tränar, fixar lägenheten och skriver noveller och har även gjort några böcker :)

Vad gör du nu för tiden då?! Det var ju några årsen sist man träffade dig :P

Kram

Elina

02 Dec 2010 20:41

Åh, det lät ju intressant :)

Har sökt till den linjen?

Det är bättre att jobba 50 procent än ingenting :)

Det e svårt att få jobb.

Skönt att höra att du trivs det e ju viktigt!

Jag fick veta för nått årsen att jag har ett hjärtproblem och varit på sjukhusbesök 2-3 gånger i månaden tills nu för nån månad sen som jag fick veta att hjärtat börjar bli bättre tackvare medicinen jag äter men kroppen orkar inte jobba 50 procent ännu, det tar ett tag innan hjärtat blir bra!

Elina

02 Dec 2010 20:43

100 procent menar jag (A)

Hans

03 Dec 2010 00:40

Hans

03 Dec 2010 00:42

Rusta är ju en droppe i havet om ullared var havet:)

Kommentera

Publiceras ej