Gott nytt år!

1kommentarer

Igår gjorde jag och Jonas en roadtrip till Oskarström (Halmstad) Med oss på vägen hade vi tremening Lisa och Emil. Bitvis var det en väldigt trevlig resa med skratt och prat, men bitvis var det väldigt tråkigt. 14 timmar höll vi på. startade kl 10 på morgonen och var framme prick 00.00.

Så nu är jag här alltså, har sett Crocodile Dundee 2 och nu väntar jag på middag. Jag och Jonas har varit och handlat till nyårsmiddagen och Jonas har handlat en hel del fyrverkerier.

En sak som jag inte har hunnit berätta om är att jag och Lenita var på utförsäljning för VILA kläder. 75% på allt. Jag plockade på mej en hel del vill jag lova. 8 plagg (tröja, linnen, jeans, klänning, leggins) allting för 620 kronor. Det var inga kläder som jag skulle köpt i affären kanske, men ganska bra baskläder och en tröja som jag känner på mej kommer bli min favorit. Jag ska visa sen när jag kommer hem.

Kvällens underhållning blir måla naglarna och se på film. Oooh juste!! Jag har köpt marabou premium ginger lemon, den ska ätas efter tolvslaget imorgon. Jag längtar. ETT ÅR utan choklad... mmm va jag ska njuta av den första tuggan.

Gott nytt år på er alla!
Kraam Zandry

1 kommentarer

Stina

30 Dec 2010 21:25

Jo, vi funderade på om det också var matförgiftning, men det var inte alla som blev dålig, och vi alla åt samma mat. och vi var många som kom från olika håll också, och skulle vi ätit någon annnanstans och bli matförgiftade och de andra som va med under jul också bli matförgiftade:p då skulle det vart grymt:p men ne.. farmor och kusinbarnet låg i magsjuka innan julafton. :/ men nu är vi alla friska - så det är glömt nu! :p

Kommentera

Publiceras ej