I'm bored!!!

2kommentarer

Igår fick jag panik... Jag konstaterade att snart fyller jag 23 år! 7 år kvar till 30, my goood!!

Här sitter jag på rumpan, dagarna i ända, och är uttråkad som aldrig förr. Det är okej att ha sånna perioder efter 30, efter 40... men inte i 20 års åldern!! Jag måste ut i världen, jag måste röra på mej, se saker, få erfarenheter. I helgen så ska jag till min livscoach (mamma) Då hade jag tänkt att jag ska jobba på ett lista över saker som jag ska göra under 2011. För jag vägrar låta det bli som 2010...

Inte för att jag inte har haft ett bra år, för det har jag, men det känns inte som att jag har gjort det jag har velat göra. Jag har bara varit fast här på barncancerföreningen. Nu har jag bestämt med att 2011 ska bli utmaningens år, jag ska inte falla tillbaka på trygghet som jag har gjort detta år. Lite trygghet är ju alltid bra, men man måste våga också!!

Ojj, bara en massa rappakalja snackar jag nu, men hoppas ni förstår vad jag menar! :)

2 kommentarer

Julia

09 Dec 2010 11:37

I know the feeling!!!!!!

Man får lite panik ibland över hur lite man gjort under så lång tid. Dax att ta tag i saken, helt klart. Jag är inte den som är den. En tripp till New York lockar som aldrig förr.....



Dock så måste jag ju säga att man kan ju inte flänga runt hela tiden, man måste ju jobba och slita här hemma för att kunna flänga runt ett tag sen.



Tror du kommer bli lite lugnare i själen när du slutat på ditt nuvarande jobb..och efter jul när vi börjar jobba för polisen, där har du ju en utmaning om något :D



Du är iallafall fantastisk!

Vi ses snart...:D

Lina

09 Dec 2010 20:25

i know, jag håller med... fast ändå inte! Jag är så jävla uttråkad: på mig själv, på min förbannat fula jävla pisslägenhet, på göteborg och på vardagen. Just nu letar vi efter något helt nytt på heltid. Förhoppningsvis flytta till en ny stad med nytt jobb, men kanske något volontärarbete i afrika (svårt med barn.. men det finns faktiskt!)eller köpa ett bed&breakfast i typ thailand eller ja, jag vet inte jag är helt öppen för förslag. Just nu känns det som om vi står vid en vägkorsning utan riktpilar och kommer det något som lockar åker vi dit med en gång. Skulle någon av oss få jobb någonstans flyttar vi utan att blinka. Jag är SÅ trött på min vardag och allting, nä usch och fy och blä. Har du förslag?

Kommentera

Publiceras ej