Julpyntning VS midsommarpyntning

1kommentarer

Är inte det här det roligaste ni har sett den här julen?? Tro mej, jag fick mej ett jävligt gott skratt när jag kom hem till min kompis (nämner inga namn) som hade julpyntat så fint. Ärligt talat, vilken katastrof, vilket brott mot den oskrivna inrednings- och dekorationslagen!!!! Vilken tur att Zandra var där med sina inredningsmedvetna fingrar och styrde upp allting till slut.

Till personen med midsommarkrukan:
Detta får aldrig upprepas! Ett brott som sagt!! Men jag fick mej ändå ett jävligt gott skratt!

1 kommentarer

Julia

07 Dec 2010 17:59

HAHAHAHAHAHAHA!!!!! Helt seriöst, har personen i fråga ingen koll alls?



Bra att du styr upp saker och ting! :)



Men jag tror dock personen har fått det väldigt fint och glittrigt efter du varit där. Jag skulle gärna komma på en fika hos den personen tror jag, känns som min typ av människa ;)

Kommentera

Publiceras ej