Julshopping med brorsan

0kommentarer

Igår var jag på stan med min bror Rickard och handlade julklappar. Så nu har jag bara en sak kvar och det är klappen till Rickard, vet inte alls vad jag ska köpa till han, kanske går förbi stan lite idag också för det är lite grejer jag saknar.

Men på tal om att shoppa med Rickard så är det roligt till en början, men sen övergår det till allmän förlamning i hela kroppen ;) Han är den ända killen som jag känner som faktiskt tycker om att gå på stan och när han ska köpa julklappar så lämnar han ingenting åt slumpen, allting ska vara perfekt. Så det tog sin lilla stund igår, men vi fyra-tiden började jag gnälla "Rickard, jag vill gå hem nu!"

När jag kom till träningen igår så kändes det som att jag redan hade gjort bort mitt träningspass, jag var totalt slut i både kropp och knopp. Och självklart så hade jag glömt baddräkten på tork där hemma, men jag lyckades få tag på Madde innan hon for hemifrån så jag fick låna en träningsbikini.

Det var min dag igår. Idag är det typ snöstorm, kulkul, då får vi äntligen lite snö :)

Kommentera

Publiceras ej