Klapp på huvudet!

2kommentarer

Överträffade mej själv idag, jag är riktigt stolt! Det är ett par skor som jag har kollat på sedan länge tillbaka. Vanliga svarta stövlar, med lite nitar.... hittade dom idag, halva priset!! Provade dom och dom satt perfekt och var jättesköna, meeen, jag köpte dom inte trots att dom bara kostade 250 kr. men jag tänkte att jag skulle spara dom pengarna till något jag verkligen behövde, för stövlar har jag gott om!!

Bra gjort Zandra, om jag får säga det själv.

Nu är jag hemma, är helt slutkörd efter att ha skottat hela uppfarten och gångarna till huset. Har satt igång en tvätt och håller på att ladda ner Desperate Housewives som jag missa i tisdags. Har tänkt mej en ganska tidigt kväll så man får vila upp sej lite.

Trevlig kväll på er! <3

2 kommentarer

Emy

17 Dec 2010 19:27

Klapp på huvudet söta du

Julia

19 Dec 2010 09:06

You got the power! :)

Kommentera

Publiceras ej