Min idol!

1kommentarer

Absolut bästa genom alla säsonger!! Han krossar allt motstånd enligt min åsikt. Jay Smith är här och han är här för att rocka sverige!!!

Ikväll önskade jag dock att Minnah skulle ta hem segern. Hon passar bättre som idol, vinnarlåten passade henne mycket bättre. Jay hörde inte ens hemma i idol, han var på toook för bra. Och nu ska vi höra han på radion med "dreaming people" tills vi får sår i öronen, tills vi spyr över jay (som vi har gjort med alla andra vinnare) Jag ville inte att det skulle hända. Men jag ska vara stark och det hoppas jag att Jay också kommer att vara. Snart, när det här skivkontraktet går ut, så får han sjunga låtar som faktiskt är gjorda för han och för den underbara röst han har.

Mycket lovord till Jay, man kan tro att jag är In löööv, men njaa inte riktigt, han är bara det bästa sverige har haft att komma med i rock-genrern. Jag sammarfattar hela han med fyra bokstäver B-Ä-S-T!!!!

1 kommentarer

Julia

11 Dec 2010 02:38

Jag tror han kan göra något bra av denna vinst :) Hoppas iaf! Håller dock helt klart med dig om att Minnah hade passat bättre som vinnare :)

Kommentera

Publiceras ej