Premiärturen

2kommentarer

Idag har vi tagit första turen med skotrarna. Jag och Jonas åkte till farmor&farfar där vi har våra skotrar och fixade det sista för att dom skulle vara färdiga för säsongen, sen blev vi sugna på att rasta hästarna lite. Så det blev några varv runt farfars åker. Farfar blev också sugen, så han tog ut sin också :)

Nu har jag duschat och gjort mej lite fräsch. Helt otroligt faktiskt hur lätt den här frisyren är att fixa. Idag fönade jag det med huvudet upp och ner, min frisör hade tipsat mej om det. SKIT BRA! Man fick världens volym utan att anstränga sej. Sen bara två klämmor till luggen, sen är partyfrillan fixad.

Det blir dock inget party ikväll utan spelkväll hos Maddsson, men det är inte så bara. Förra gången blev det mycket skratt och även lite bråk om regler osv, men ändå skit kul!

jag älskar dig Jonas:)<3

Trevlig kväll på er.
PUSSS

2 kommentarer

Julia

05 Dec 2010 18:32

Vi...eller snarare ni höll er ju rätt lugna och sansade igår ;) trevligt!



Och jag älskar dig med Zandra :)

Julia

05 Dec 2010 19:22

Glömde skriva...sweet :)

Kommentera

Publiceras ej