Roliga Tisdag

0kommentarer

Tisdag har verkligen blivit en dag som man ser framemot numera. "Halv 8 hos mej" Ikväll är det hos Stina. Ska bli jättespännande att se vad hon kan åstakomma :) Men egentligen är det ju inte så viktigt att man lyckas till 100% det är ju bara själva grejen som är så fantastiskt rolig. Men jag tror Stina kommer att lyckas galant!

Nu ska jag fara och träna. Tänkte faktiskt hålla träningen nu, så jag inte slappar till allt för mycket, det är farligt. Vill åka skidor i vinter och då är det bra om man har en bra grundkondition, så jag jobbar på det. Nu är det faktiskt roligt igen, det går i perioder, men när det är kul då ska man passa på.

Saknar Jonas, vi brukar inte vara ifrån varandra såhär länge, men jag hade ont om pengar så det blev ingen resa. Men nästa vecka ses vi:) Puss på dej Larsson!<3

Mobilbilder och betyg från middagen får ni imorgon i vanlig ordning.

Trevlig kväll!

Kommentera

Publiceras ej