Spendera pengar

2kommentarer

Julen är över och jag har haft det fantastiskt. Mycket god mat och fina julklappar. Fick bla en skoterhjälm, presentkort på expo, handdukar, pengar, socksockar, en fin skål mm. Jag är nöjd och kunde ínte haft en bättre jul.

Nu är även mellandagsrean avklarad. Jag har köpt mycket, mycket grejer!! En dunjacka, nintendo wii, massa fint julpynt från rusta, fleace-tröja. Hade gärna spenerat många fler timmar på rean, men med en pojkvän som inte tycker om att gå i butiker så är det lite tråkigt, men jaja, jag fick det jag ville ha.

Nu ska jag och Jonas bjuda familjen på våran hemmagjorda pizza.

Hoppas ni har haft en bra jul, och att ni kommer få ett fantastisk nyårsfirande.

PUss på er alla från Zandry

2 kommentarer

Emy

27 Dec 2010 20:22

Åhh dunjacka vill jag oxå ha!!! Letar halvt ihjäl mig för att hitta den rätta=P

Lina

28 Dec 2010 20:37

kul att du haft en kanonjul! Men vad sjutton är socksockar? Och vad är expo för någonting?



Mycket smart att köpa julpynt nu :D Det ska jag också iväg och göra imorgon

Kommentera

Publiceras ej