Träningstest.

4kommentarer

Allt eller inget människan

Du vill leva aktivt men lyckas inte riktigt. Du har tagit ett beslut om förändring och vet vart du vill men har inte hittat rätt väg dit. Du har lätt för att träna i perioder men också lätt för att glömma bort varför du tränar.
Du saknar konkreta mål med din träning vilket gör att din motivation tryter.

Här kan du göra testet själv om du är sugen på att veta vilken träningstyp du är.

Sånn är verkligen jag, i perioder är jag as duktig på att träna, men sen kommer det någon sjukdom emellan som gör att jag tappar motivationen. Den här gången har det varit jävligt svårt att hitta den igen, men jag jobbar på det.

4 kommentarer

Julia

11 Dec 2010 11:57

Jag vart Måndagsmänniskan. Stämmer också rätt bra :)



På söndag kommer du igång igen!!! :)

Cissi

11 Dec 2010 12:33

Har helgen varit bra hittills?=)

Anonym

11 Dec 2010 12:41

Var med och tävla om en jumpsuit från Onepiece på min blogg om du vill :P

dannie

11 Dec 2010 23:50

ja precis! hoppas på det!!

Kommentera

Publiceras ej