Jag vill gå på Elle-galan

2kommentarer

Jag hittade en grym tävling idag. Där man kan vinna biljetter till Elle-galan 2011. http://loreal.feber.se/


Jag ska skriva en motivering till varför just jag och min kompis ska vinna :)

Just nu jobbar jag halvtid och tjänar inte så mycket pengar, men gudarna ska veta att jag lever över mina tillgångar när det gäller mode och shopping. Jag älskar kläder <3 Sedan några år tillbaka har jag prenumererat på alla möjliga olika modetidningar bla Elle, Vouge o cosmopolitan. Jag tittar alltid på alla galor på teve bara för att få se alla fina outfits och frisyrer. Tycker det är så himla kul. Tänk att få trängas på röda mattan med Robyn, Agnes, Kenza och fantastiskt snygga Hayden Panettiere då hade min dröm gått i uppfyllelse.

2 kommentarer

Emy

08 Dec 2010 11:49

Men jag får ju logga in på msn då=D Säg tid så e jag där=P

Emy

08 Dec 2010 15:33

Ja gör det, så hoppas vi att jag e hemma o vaken då=P

Det är boxen jag lånat av kaowes syster=) Sjukt många avsnitt per säsong hehe

Kommentera

Publiceras ej