Alla <3 Dag

2kommentarer

Eftersom att det blev en ganska stressig dag i söndags så sköt jag upp alla hjärtans dag till igår. Jonas skulle komma vid elva på kvällen. Jag gjorde mitt allra bästa för att vara lite romantisk.

Hade satt ljus i hallen som formade ett hjärta, så det var det första som han skulle se när han kom hem. Sen så hade jag köpt en bukett blommor :) Också hade jag tänt ljus inne i badrummet och fyllt badkaret och lagt rosenblad på ytan. Till det hade jag gjort mufinns med hjärtan på och sockrade glas med granatäpple fyllt med päroncider. Det var så läckert för grantäpple-bitarna for upp och ner i glaset, som magi :)

Va säger ni, tycker ni jag lyckades? Det tycker jag iaf. Och det var godkänt från mannen min :)


Idag är det kallt i Umeå. Bilen startade inte i morse, så man fick sitta och frysa i evigheter. Senare idag ska jag träffa en journalist som ska skriva en artikel om min simning. Och fotografen ska ha med sej gastuber också ska han fota under vattnet. Det blir spännande.

I helgen blir det lite fest. Jag tänkte slå på stort denna gång, men alla verkar ha gjort planer redan. Men Sanne, Björn och Jeppe skulle nog komma iaf, så det gör väl inget om det bara är vi. Sen får man gå ut på cover club, det var så länge sen. Jag saknar det stället.

I helgen blir det nog skoterkörning (om det inte är så jävla kallt) Sen nästa helg åker jag och Jonas till Idre. Han ska ta skoterkörkort och jag ska åka slalom :) Det blir najs.

Puss på alla.
Och speciellt till min älskade Jonas <3

2 kommentarer

Emy

25 Feb 2010 20:50

Gud vad romantisk du är!!! Vad avis jag blir skulle ju varit du o jag=P

Maowlin

01 Mar 2010 06:22

Hej du! Det var inte en dalig alla hjartans dag horredu! Kommer den dar intervjun att ga att lasa pa internet tro? Det ar som ont om svenska tidningar har tyvarr. Sa det finns skoterkorkortkurs i idre under en helg? Jag maste ju ta skoterkorkort i host eller i borjan pa nasta ar :P Simon trodde det fanns nagot i Mala nagon helg men jag har inte undersokt sa noga. Hoppas det gar bra att aka slalom! Stor kram pa dig!

Kommentera

Publiceras ej