Hej igen.

1kommentarer

Länge sen sist.

Igår fyllde jag år. Nu är man 22 år gammal. Det är alltid jobbigast dagarna efter man har fyllt år då folk frågar hur gammal man är (tänktänktänk) "21, Neeej! 22 är jag ju" :P
Annars frågar folk "hur känns det nu då att vara ett år äldre?"
Men bara för att jag har fyllt år och på papperet är 22 och inte 21 så känner jag mej lika gammal. Ingen skillnad alls.

Igår var en vanlig dag. Jag jobbade och slutade klockan 12, då kom Madde och Hansen förbi och grattade mej. Vi åt tårta och kollade på förlossningskliniken. hehe.
Sen var det träning. Sista träningen innan Malmö open. Det gick hyffsat, jag är nöjd. Jag har tränat skit dåligt i början på detta året, så jag vet inte hur tävlingen kommer gå.

Efter träningen blev jag hämtad av Daniel och vi åkte till Mormor och Morfar och käkade födelsedagsmiddag. Rickard var där, han har gjort en operation för en vecka sedan. Han ska "förlänga" benet. Han hade riktigt ont, så han fick ligga i soffan större delen av tiden. Jag kände verkligen med honom, jag om någon vet vilken smärta han går igenom. Men det roligaste var att jag trodde att Rickard skulle vara lätt irriterad och lett retlig, men han höll humöret uppe och jag tyckte det var imponerande att se.

Vi åkte hem ganska tidigt för Rickard hade så ont. När jag kom hem så var jag glad, glad åt min fina familj och mina underbara bröder. Visst kan dom vara en "pain in the as" ibland, men jag skulle aldrig klara mej utan dom. Känns så bra att Daniel äntligen har kommit hem från hans långa resa.

Idag fyller Hansen och Carro år. Många februari-barn :) Efter jobbet idag ska jag åka och gratta Hansen. Sen kommer Julia till mej och vi ska ha mysstund bara vi, det var länge sen. Tacos blir det på menyn. Och efter det tar jag flyget till Ängelholm, där jag förhoppningsvis blir upphämtad av Jonas. Imorgon bär det iväg till Malmö och då blir det tävla av. Emy och Annie ska komma och heja på mej, så det ska bli jättekul.

Tack och hej för denna gång.
Pusspuss 

1 kommentarer

Emy

12 Feb 2010 21:07

Vad kul med inlägg=D=D Jag ska oxå försöka bättra på mig=D

Kommentera

Publiceras ej