Bilddagboken

2kommentarer

Det händer saker på bilddagboken. Har laddat upp bilder från både Rhodos och mamma 50års kalas. Blev dock inte så många bilder från det sistnämnda, men alltid nånting. Spana in bilderna här.

Förresten så har första antagningen till universitetet kommit. Jag är 44 reserv i Övik. Jag och mamma satt och diskuterade det nyss och hon tyckte det lät lovande. Stina har även uppmanat mej att gå på uppropet fast jag fortfarande är reserv för det finns dom som inte dyker upp av olika skäl. Spännande.

Nu väntar jag med spänning på andra antagningen. Håll tummarna för Zandra :)

2 kommentarer

Lina

14 Jul 2010 18:51

åh suck för bilddagboken! Jag är fortfarande medlem för att kolla in alla (och du som vägrar facebook också haha) men ja ska kolla in, ska bli kul att se bilder från rhodos haha

Stina

15 Jul 2010 08:16

Jag ska hålla alla tummar/fingrar o tår! Du är värd det! :)

Kommentera

Publiceras ej