Slutet av en lycklig epok.

1kommentarer

Jahapp, då var det över... Sammanlagt 8 timmar tog det... Idag har jag stor sorg!

I två dagar har jag fått hjälp att flytta ut grejer från lägenheten och igår städades den kliniskt ren. Idag klockan 11 träffade jag hyresvärden för en slutbesiktning. Han påpekar gång på gång att det är en perfekt lägenhet och jag instämmer: Man kan inte få det bättre, säger jag med ett försökt till leende.

Men jag ska inte älta detta något mer, jag är bara tacksam att jag har fått bo där i 1 år och 9 månader. Min lägenhet var bäst! Men nu mot nya utmaningar i livet. Nu ska jag spara pengar. Fatta att få 6-6500 extra varje månad?! Men först ska jag betala tillbaka skulder, 9600 är jag skyldig olika människor, men efter det så ska det sparas.

I natt sov jag i soffan hos pappa men idag flyttar jag ut till lägenheten som dom har vägg i vägg med garaget. Jag kommer ha det så bra där, jag fick verkligen en försmak av det igår när det serverades oxfilé och revbensspjäll från grillen. Det roligaste är att det är typ sånn mat varje dag, åtminstonde på sommarn. Och det absolut bästa är att man behöver aldrig vara ensam där, det är alltid någon som hälsar på. Och nu i sommar bor min extra syrra, Angelica där så det finns alltid någon att prata med.

Idag när jag slutar jobbet ska vi ta itu med alla flyttkartonger och få lite ordning på skräpet som jag har dragit dit. Jag trodde jag hade lite grejer men det blev 2 släpvagnar och 4 fulla bilar med mina kläder, möbler och diverse grejer. Pappa svor mer än en gång när han insåg hur mycket jag har samlat på mej. Haha, jag skrattade bara.



1 kommentarer

Stina

29 Jul 2010 16:34

hahaha:D jag väntar bara på vad pappa ska säga om alla mina grejer!:p

Kommentera

Publiceras ej