Årets ljusaste natt..

0kommentarer

Jaa, det var det igår. Sommarsolståndet, alltså den dag på året då solen är uppe som längst (jag förklarar om det är någon som inte har koll)
Tro mej att det märkte Zandra när det var läggdags. Eftersom att Norrland är känt för att vara ljust dygnet runt på sommar så kanske det inte är så stor skillnad, men faktum är att jag var typ halvvaken hela natten, sov skit dåligt!

Idag är jag trött, tur jag inte har så långa arbetsdagar så jag kan gå hem och vila vid 13.00 :) Ikväll ska jag på kalas. Rickard fyller 24 år dagen till ära och vi ska fara och fika hemma hos han och Sara. Jag gjorde ett kort till Rickard igår, jag tog mest och slängde ihop något av det jag hade hemma. Han ska få lite fiskegrejer från sina syskon, därav fiskarna på kortet :)

Kommentera

Publiceras ej