blommor i mängder

1kommentarer

Är inte det här dom allra vackraste blommorna ni har skådat på länge? Jag har aldrig riktigt lagt märke till dom förut, och jag vet verkligen inte vad dom heter... Har vi sånna i Norrland? För i sånna fall skulle jag vilja ha en buske ;P Det verkar som att alla har sånna i södra sverige, dom är överallt, växer som ogräs typ. Här är allt vi har Björkar, fast igår såg jag att vi hade en syrénbuske utanför grindarna på gården, så jag tog saxen och klippte mej några. Idag är dom dööaa :(

1 kommentarer

Emy

15 Jun 2010 19:23

Tack själv du=) Väldigt mysigt, hann man snacka massa skit=D=D Säg till när du kan nästa gång=P Rodedenron typ heter den ingen aning om hur d stavas men uttalas så iaf=) Är en buske man planterar och finns i massa färger=)

Kommentera

Publiceras ej