Fiskar

5kommentarer

Mitt akvarium läker fortfarande och jag måste göra mej av med det. Pappa erbjöd sej att komma och hjälpa till. Tanken var att Daniel skulle ta tillbaka det (eftersom att det är han som har tvingat på mej det från första början) men då säger han: "Vi känner att vi som redan har gjort det där en gång" Med andra ord så lämnar han ansvaret till mej. Eftersom att min lägenhet är uppsagd så tyckte jag att det var mycket jobb för att ha kvar dom någon månad, då sa pappa att vi skulle spola ner dom stackarna?!

Sånna här fina fiskar har jag i mitt akvarium. Ska deras öde bli att simma nere i kloakerna bland kiss, bajs och tamponger?



Nej!! Dom kan verka obetydliga, och många skulle ha gjort det utan att tveka, men den goda sidan hos mej tittade fram igår och jag vägrade.
Jag frågade om man kunde lämna tillbaka dom på affären? Men pappa skulle kolla på jobbet om det var någon som ville ta hand om dom. Så idag kommer deras nya ägare och hämtar dom. Känns som en sten har lyfts från mitt hjärta. Nu kan jag leva gott med mej själv :) 

5 kommentarer

Julia

07 Jun 2010 14:32

Haha, Pelle alltså:P

Stina

07 Jun 2010 15:44

oooh.. va du är omtänksam!!! <3

Lina

07 Jun 2010 19:27

men va? säga upp lägenheten? :S varför?

Emy

07 Jun 2010 19:45

Aww klart man inte vill spola ner stackarna!!! Vad bra att någon ville ta över dem=) Gilla iden som du o stina kommit på, men pappa fyller 55 år då så vi ska ha lite fest, men sa till stina att om ni ee kvar i söder på lördagen kommer jag jätte gärna o säger hej=)

Stina

08 Jun 2010 09:27

som de där katterna från örebro.... grr.

Kommentera

Publiceras ej