Jag gör som flyttfåglarna..

1kommentarer

... Jag flyger söderut :D

Åker till ängelholm imorgon. Är framme klockan 15.55 då ska jag gå till Emys jobb och få mej en liten klippning. Blir kul att se hur hon har det på jobbet :) Sen ska vi promenera mot tåget som går mot halmstad 18.13 och väl i halmstad så kommer Jonas och hämtar mej sen ska vi fara till High Chaparall, spännande :)

Nu ska jag snart åka hem och pyssla med Julet. Vi håller på med scrapbooking. För er som inte har hört talas om det så är det typ när man gör egna födelsedagskort eller tackkort eller dylikt. Det är fantastiskt roligt. Hela projektet påbörjades i tisdags när vi gick till konstnärsshoppen och skulle välja ut grejer till korten, 1,5 timme senare och 300 kronor fattigare så kom vi ut ur butiken. Fanns ju sjukt mycket att välja på och det var skit kul :D Så i framtiden kan ni vänta er fina födelsedagskort från mej :)

Hejsvejs. Vi ses efter helgen :)

1 kommentarer

Stina

10 Jun 2010 22:29

oooh high chaparall! Där hade Emils chef 40års kalas, så vi var utklädda till cowboy:p Hoppas vädret inte stör er! Söndag skulle de bli bättre iaf:p ack! attans att jag redan har fyllt år ; ) men kanske får ett inflyttningskort av dig som du själv ha gjort.. hihi :D kram!

Kommentera

Publiceras ej