Klump i halsen

3kommentarer

Idag är en dålig dag. Solen skiner, det är varmt ute, Julia är påväg hit och vi ska boka en sista minuten, trots det är det en dålig dag idag. Jag har ångest men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, det känns inte bra helt enkelt.

Jag har som en klump i halsen och känner obehag i hela kroppen. WHY?! :( Jag har bara lust att lägga mej ner i sängen där hemma och inte vakna förrens jag mår bättre. Det är piss att känna såhär när man inte vet vad man ska göra åt det. USCH!

När jag kom till jobbet imorse så kände jag bara: tviii va tråkigt det här jobbet är!! Hade det inte varit för att jag är så snäll och tänker på andra osv osv, så hade jag gått härifrån och aldrig kommit tillbaka. Men jag vet att jag sätter föreningen i en besvärlig sits om jag gör det, därför är jag kvar och fortsätter spy över det. Dom har ändå ställt upp för mej och haft tålamod med min ungdomliga hjärna som inte kan någonting om administrativt arbete därför kan jag ite bara ta mitt pick och pack och gå.

Näää, uschanimej, detta är ingen bra dag just nu. Jag hoppas den blir bättre. Som sagt så ska jag och Julia boka en sista minuten resa. Vi hittade en igår, till Rhodos, men när man skulle klicka på den så var den borta? Surt sa räven, det blev inget lyxhotell på stranden med havsutsikt och hiss. :( Vi får se om vi kan hitta något som vi nöjer oss med istället. Det lutar åt Rhodos i alla fall, men det kan bli något annat också.

3 kommentarer

Julia

29 Jun 2010 00:07

Åh, kära du :/ I know the feeling. Asjobbigt! Tur det blev bättre när jag kom till undsättning, och hur bra känns det inte med våran resa? Lycka!!!! :D Dock inget lyxhotell...jag kommer skratta om vi får världens sunkigaste hotell, som typ ligger granne med det vvi egentligen hade tänk. Haha:D



Nu sover vi, och glömmer all ångest. Imorgon är dagen före dopparedagen..och jag har resfeber! En resa är nog precis vad vi behöver, du och jag. Bara släppa allt med jobb, träning och allt som känns jobbigt just nu. Det kommer bli strålande! :D



Vi hörs och ses maybe imorgon! Sov gott käraste vän!

stina

29 Jun 2010 09:24

sånna dagar har man helt enkelt!:S Hoppas det känns bättre idag:) <3



Det är hos moster Marianne, vi bodde där. Fullt i Stugan:p

Julia

23 Jul 2010 21:54

Hejsan! Fin blogg du har!!

Missa inte denna blogg som är på väg att nå toppen!

Här kan du läsa om träning mode vänskap, livet när man bor i en kommun som har stannat i tiden helt enkelt!

och glöm inte att komentera och blogglovin!!



__________________________________________________

Gillar du inte dessa kommentarer så ber jag så hemskt mycket om förlåtelse och så kan du radera detta!

Kommentera

Publiceras ej