Rhodos - here we come

6kommentarer

Äntligen är resan bokad. Imorgon åker vi. Ospecificerat till Rhodos. Det blir verkligen spännande och se vart vi hamnar. Man kan ha skit tur och hämna på världens lyxhotell, men man kan också ha nedrans otur och hamna två mil från stranden på ett sumphotell, men jag håller tummarna och hoppas på det bästa.

I morgon lämnar vi umeå 06.35 för att bege oss ut på spännande äventyr. Det ska bli riktigt intressant att resa med Julia. Inget illa menat eller så, men hon är lite virrig i bollen och hon har ingen turbo inmonterad heller, men den har resan kanske trimmar upp henne lite, jag får hoppas :)

Packningen blev avklarad igår med sällskap av Julia, det är så himla mycket lättare att packa när man får smakråd. Nu är det bara handbagaget, kudden, tandborsten och hårborsten som ska packas ner sen är jag färdig för fina sandstränder och underbar mat.

Det blir nog ingen mer uppdatering här förrens vi kommer hem. Vi har inte tid att sitta vid datorn och blogga heller. Och sen när jag kommer hem sätter jag igång med stor-bak. Mamma ska ha 50års kalas den 10 Juli, och jag står för tilltugget, så jag lär ha fullt upp när jag kommer hem också.

Ha det så bra hemma i Sveriget, så ska vi ha det helt underbart i Greklandet.

6 kommentarer

Emy

29 Jun 2010 13:56

Åhh vad avis jag blir!! hoppas ni får en super vecka=) Såg du mitt sms?

Annie

03 Jul 2010 22:42

Hoppas att ni har en superdupervecka, jag är INTE det minsta avundsjuk, inte alls! =) Kram!

matilda

06 Jul 2010 15:25

jag är skit seg på att svara på kommentarer :P men yes jag ska bli maskinförare nu och har lagt frisöryrket på hatthyllan och det känns faktiskt bra! :) hur går det för dig då? vad jobbar du med? jobbar med? såg dig förreste ni en tidning som var på arbetsförmedlingen, blev skapligt förvånad av att se dig på framsidan och allt :D kul!

Stina

09 Jul 2010 17:32

Du har mycket att skriva om sedan när du kommer tillbaka till jobbet på måndag;) skriva blogg;D



Jo, gör en sån bok! Lätt värt det.. Jag framkallade kort för typ..150-160kr och köpte ett fotoalbum för 120 eller vad de nu var.. kanske 150 kr tillomed där.. och denna bok gjorde jag via datorn, och det blev 350 med frakt då..Lite mer värt det! Tid är ju pengar med. Och hur mkt tid lägger man inte ner på att klippa och klistra!:p Data går lite fortare:p Även om det med tog lite tid, så var det roligare.



ja, hade vart spännande o sett vad som hade hänt om bilen hade fortsatt legat framför mig till polisen kom.. Tänk om det var som vanligt? Att han hade körkort, och va nykter..shit. då hade det vart pinsamt.. men han körde fan åt helskotta?! grr..



ja...jag längtar..!:D Kanske vi kan tatuera oss en gång till;)

Stina

09 Jul 2010 22:56

oj.. såg din kommentar nu om media möbeln:p haha:D om något ser billigt ut, så är det väl ändå vitt?:p Visst, det kan vara snyggt . fräscht, men vi har halv mörka möbler, så vi håller oss nog till det:) Men vi får se sen när det närmar sig köpet;D

Eroooticaaa

10 Jul 2010 22:08

Hejhej:) Kolla gärna in min nya, växande sex och kärleksblogg. Den har massor att erbjuda inom sex, kärlek och fantasi. Jag har en massa kategorier som för honom/henne, veckans sexställning,tips, relation, noveller och en massa mer. Har även kategorier där läsarna kan vara delaktiga.



Har även en del diskussions ämnen och frågor&svar:) Skulle vara jätte kul om du kollade in den lite. Bloggen är till för att hjälpa och för att ge en rolig och skön läsning :)De flesta ogillar reklam, men vill som alla andra i början ha en chans att få synas jue:)

Kommentera

Publiceras ej