SATC Ikväll

1kommentarer

Va kul att dom som hann kommentera förra inlägget höll med mej om modellen :) Så jag inte är helt bakom flötet iaf. Men killar tycker säkert att hon är skit snygg ;P

Och Annie, Jag gillar inte heller nya gina tricot modellen, förra var mycket bättre, men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det var, men hon såg nog fräschare ut kanske.

Ikväll ska vi se SEX and The CITY :D Det blir kanonkul. Med tanke på att förra filmen var skit bra så har man höga förhoppningar på denna också, dock är det några som har sagt att den var tråkig, men jag har svårt att tro att en film med Carrie Bradshaw, Miranda Hobbes Samantha Jones och Charlotte York kan vara tråkig. Min favorit är nog Charlotte, hon är så kul för att hon är så jävla pryd. Hahaha, jag skrattar för mej själv när jag tänker på förra filmen "I curse the day you were borne" Så roligt.

Innan biobesöket hade jag tänkt mej att köra lite vattengympa. Jag har kommit igång med träningen nu och det är skit kul att köra grupp-pass, tiden går så fort och det är verkligen roligt, varför har jag inte kommit på det här förut?

Men påtal om vatten så upptäckte jag igår till min fasa att mitt akvarium läker!! Vilka fasansfulla konsevenser det kan få. Jag gjorde ingenting åt det direkt utan ringde pappa och tala om situationen sen åkte jag på träningen och direkt efter det så for jag till mormor och morfar. På vägen hem därifrån så hade jag skräckbilder framför mej hur jag kom hem och det låg 200 liter vatten över golvet i hela lägenheten och fiskar som sprattlade runt på parketten. Lyckligtvis hända det ingenting och när jag väl var hemma så tömde jag ut hälften av vattnet i väntan på reparation. Så imorse när jag vaknade hade det inte sipprat ut något vatten alls, så jag får hoppas att det håller.

Nog för idag. Ha en trevlig helg :D

1 kommentarer

Julia

05 Jun 2010 22:26

Filmen var kanon :D Kunde dock ha varit bättre, haha.



och du, jag hade ju styckeindelning på mitt långa inlägg :P det ser du väll? Och expediten alltså..jag vet, vilket skämt! Hon bör söka sig till någon annan genre!

Kommentera

Publiceras ej