Sliten idag...

1kommentarer

Idag ser Zandra ut såhär:


Som ni ser så är jag sliten som aldrig förr. Blå under ögonen för att jag är dödligt trött hela tiden. Jag försöker dölja det med smink, men det verkar vara ett mission imposible.

Jag funderade här om dagen på om jag skulle bli blodgivare, skulle vara kul och kännas meningsfullt. Men med närmare eftertanke så kanske det inte är så bra för mej själv. Om jag nu lider av ständig trötthet så är det troligtvis järn det är brist på och då blir det ju knappast bättre av att ge blod. Hhhmmm, det tåls att fundera på.

Idag skippar jag simningen och kör bodypump istället, kändes mycket roligare än att simma mellan kakelplattorna. Det ska vara roligt att träna eller hur?!

1 kommentarer

Annie

02 Jun 2010 20:22

Jag vill också bli blodgivare, men tror hemaglobinvärdet hos mig var lite för långt för att få bli givare. Normalt var de, men högre ska de tydligen vara! Nåja.

Kommentera

Publiceras ej