Vad tycks? Snälla kommentera :)

4kommentarer



Vag sägs om denna söta sommarklänning till alla festligheter under juli och augusti? Den kanske är för söt för mej? För jag har kommit fram till att jag ser ut som ett pucko i "söta"kläder. Julia trodde att det var för att jag är mer snygg än söt, sa hon :P

Ni kan passa på att svara på en till fråga. Tycker ni att modellen är snygg?
Det tycker verkligen inte jag. Alldels för mycket smink och bilden är för retuscherad. Det ska ju fortfarande se naturligt ut tycker jag.

Klänningen finns här, och för övrigt har dom skit snygga kläder(och skitfula, översminkade och retuscherade modeller).

4 kommentarer

Emy

03 Jun 2010 19:51

DU SKA HA DEN!!!=D=D KOmmer va jätte fin på dig, och söt=) Du är ju söt=D=D

Annie

03 Jun 2010 20:47

Jag håller med Emy, hon tog orden precis så som jag hade tänkt att lägga dem, så ingen ide att upprepa mig :) Men du hade blivit jättefin i den! :-) Och nej, översminkade modeller är icke snyggt! Gillar inte modellen för Gina Tricot heller av någon orsak..

Lina

04 Jun 2010 09:37

Nej klänningen kommer passa kanon :D



vad gäller modellen kan jag säga: snyggt hår -förjävligt ansikte, ser ut som en bratzdocka ;)

Julia

04 Jun 2010 15:45

Haha, dina övriga vänner verkar inte hålla med mig om att du är mer snygg än söt ;) Men du och jag vet sanningen!



Och angående modellen...jag tycker hon var fräck! Mkt smink förstås, men fräck :)

Kommentera

Publiceras ej