Sjukligt trött.

1kommentarer

Sitter på jobbet och har tagit en liten rast nu. Ska he in 793 papper i separata kuvert, så roligt kan jag ha på mitt jobb. Nee, usch. Nu känner jag att jag är galet trött, har svårt att hålla uppe ögonen. Får åka hem snart och vila innan träningen.

Snart är det fjällen-dags. Stackars alla er som tackade nej, för jääävlar va roligt vi kommer ha det. Vi kommer varva tiden med att åka skoter och slalom. Fika ute i snö med öppen eld och solen som gassar mot ansiktet. På kvällarna kommer vi relaxa i stugan med jaqutsi och bastu, sen blir det nog någon kväll uppe på hotellet på after-ski. Livet kan knappt bli bättre :)

Heydah

1 kommentarer

Emy

11 Mar 2010 21:00

Jag önskar att jag kunnat ta mer semester än vad jag kan, för då hade jag varit med er och absolut inte backat ur, ha det bäst PUSSPUSS

Kommentera

Publiceras ej