21 stycken?!

6kommentarer

Jaa, jag kanske inte har världens mest trafikerade blogg, men i måndags hade jag hela 21 stycken läsare. Vilka är ni? Jag vill så gärna veta...

Snälla kommentera mera!!

Igår hade jag en meningslös dag. Jag är nämligen sjuk och igår var jag hemma från jobbet för att krya på mej. Jag började med att sova till 11. Sen klockan 3 somnade jag igen och sov till kvart i 5. Mellan dom tupplurarna glodde jag på teve och åt mat. Sen framemot kvällen blev jag lite mer aktiv. Skruvade ihop moppen lite, så nu fungerar den och jag tog mej en lite sväng igår också. Vid 9 tiden så tog jag itu med tvätten för att ha lite rena kläder i helgen tänkte jag.

Jag ska på 50års kalas. Jonas kusins mamma fyller år. Och jag undrar, vad har man på sej för kläder? Man vill ju inte komma allt för uppklädd, men samtidigt inte för nerklädd heller. Jag måste smälta in. Och det är ju lite svårt när jag inte känner människorna. Kommer dom ha jeans och linne eller en coctailklänning? Verkligen dagens dilemma, och att tro att man ska få någon hjälp av sin man det är ju som att vänta sej att en orm ska gå... bra liknelse ;)

Jaja, det löser sej nog.

6 kommentarer

Julia

12 May 2010 11:45

Oj, 21 är faktiskt många! Visst blir man nyfiken? alla borde kommentera varje gång dom är inne..då blir man gladast :) Jag ska även ge min åsikt gällande klädfrågan; Kör på klänning!!! Din vita fina..som man kan knyta på många sätt?:) 50årskalas är ändå ett 50årskalas, och om nu inte alla andra är lika fint klädda som dig så var glad för det :) Och det är ju faktiskt inte varje dag man får klä upp sig, gäller att ta vara på tillfällena :)

Lina

12 May 2010 12:31

så kul med många läsare! Jag fördubblar mina läsare när jag uppdaterar varje dag, det kan du tänka på :D Jag är då en av läsarna naturligtvis!



Och jag har ett perfekt kläd-set till såna fester man inte riktigt känner människorna. Svarta långbyxor och en fräsch vit skjorta. Det är inte jätte-över-fint om alla går i jeans och t-shirt och man är inte heller fult klädd om alla andra har galaklänningar (jag överdrev LITE). Ta på dig neutrala accessoarer och lägg ner lite finare i väskan för säkerhets skull (finare armband, halsband och kanske någon scarf) som du kan byta med i värsta fall och vips så får du en helt annan look hahaha

Emy

12 May 2010 20:27

Haha klockren likelse=P Jag tycker du ska köra på någon jeans kjol och linne eller tröja, lagom snyggt men ändå ganska ledigt=) Du har ju kjolar hehe saknar daj!!! KRAM

Annie

12 May 2010 22:42

Jag läser ju, as you know ;)

Sara

13 May 2010 23:22

jag brukar oxå läsa sandra :D

Julia

14 May 2010 15:51

Åh raring som har mig som länk :D Puss på dig!

Kommentera

Publiceras ej