Dagens I-landsproblem

1kommentarer

Så sjukt! Jag har enorma problem med alla mina telefonnummer hit och dit och mobiler hit och dit. Min mobil blev stulen för ett tag sen och sen dess har jag klarat mej med en telefon. Nu skulle det verkligen ha lönat sej att han en hemtelefon kan jag säga.

Idag ringde jag till Telia och undrade hur det gick för dom med att leverera mitt simkort och det visar sej att typ ingenting är gjort?! Men jag förklarar ärendet: Byta över mitt gamla (3nummer) till telia abonemanget. Då sa han att han skulle fixa det på en gång och simkortet skulle komma om två dagar. Bara det att han inaktiverade mitt befintliga simkort, så nu har jag ingenting! Ingen mobil att ringa till eller från och ingen mobil att smsa med. Jag känner mej han-di-kapp-ad!

Jag upprepar: SÅ SJUKT! Hur kan dom göra så?? Det hade väl varit okej om dom hade informerat att simkortet skulle bli inaktivt, men dumskallen sa inte det. Sånt här kan man bli så fantastiskt less på. Sen ringer jag tillbaka till telia, för såhär kan jag ju inte ha det, då säger den inspelade tanten i luren; Det är många som ringer just nu, vi kan tyvärr inte ta emot ditt samtal. ÅÅÅÅH!

1 kommentarer

Julia

26 May 2010 13:00

Den inspelade rösten kan göra ens dag ;)

Kommentera

Publiceras ej