Efter-tränings-fika :)

2kommentarer

  

Gosh (hon på bilden i mitten) ska flytta till polen. Därför hade hon avslutnings-fika idag. Vi fick rabarberpaj med jordgubbar. Fantastiskt gott. Allt som behövdes för att ladda om batterierna till vattengympan som är en halvtimme efter simningen. Fast jag måste erkänna att man fik lite ont i magen i början på passet.

Och för eran kännedom så är bara mitt 070-579 33 33 nummer i bruk för tillfället, så ska ni skicka sms så är det det numret det ska gå till. 073-068 78 99 återkommer snart då jag ska göra en nummerflytt. Då vet alla.

2 kommentarer

Lina

26 May 2010 11:08

jösses vad god den pajen såg ut!



Jo jag mår bra, det gör ont som 17 i ryggen för det är en kota ur led där, så det är lite svårt att sitta, stå eller ligga under längre perioder men förutom det mår jag oförskämt bra haha. naturligtvis har jag kondition som en tjock 90-årig rökare med kol men det får man stå ut med haha, det är ju en sån kort period. Nääjj tyvärr har vi inte fått reda på könet än, den vägrade visa könet på ultraljudet och ska vi göra det privat kostar det ca 2000 kr så vi vet inte hur GÄRNA vi vill se könet, vi lär ju få reda på det tids nog ändå ;)



Ja, jag vill snacka om det hela tiden, med alla! Men det är så många som blir irriterade när jag skriver mycket om graviditeten. Jag har inga gravida kompisar, Hälften av mina kompisar har redan fått barn och tycker "ja ja, jag har redan vart med om det, jag är inte intresserad" och den andra hälften har långt till barn och tycker det är ointressant och tjatigt när jag bara snackar om graviditeten hela tiden så jag försöker kompromissa och skriva LITE grann på bloggen haha.



Jaså, halmstad säger du? Hur länge (och när) kommer du vara där? Skulle vara kanon att träffa dig, men eddie har bara 2 veckors semester så jag hoppas det finns hotellplats just då (när hela sverige har semester)



Hur är det med dig? Kram

Annie

27 May 2010 23:30

Tack för numret, fick korrigera om lite :) Jag har fått jobb som boendestödjare inom LSS. Ska hjälpa funktionshindrade som inte kan göra allt i hemmet med det, till exempel att städa, tvätta, laga mat, handla och planera deras vardag:) Ska bli kul!

Kommentera

Publiceras ej