Falskt alarm

2kommentarer

När jag skrev förra inlägget satt jag på kö för att snacka med telia. Det visade sej att allt var helt i sin ordning, det var bara jag som var lite korkad. Allt jag behövde göra var att starta om telefonen. Men hur skulle jag kunna veta det? Och om jag inte hade ringt telia idag så hade jag förmodligen fortfarande väntat på mitt telefonnummer. Dom verkar inte ha riktig koll tycker jag.

Hur som helst så är min telefon i bruk nu. Och telefonnummer att nå mej på är 073-068 78 99. Samma gamla vanliga som jag alltid ha haft och det är alltså det ända nummer jag har också. Sköönt, nu slipper jag ge ut två nummer och ha med mej två mobiler och gå och vänta på samtal som aldrig kommer för att dom ringer till fel nummer. SKÖNT säger jag. Det känns som en tung sten har lyfts från mitt hjärta :)

2 kommentarer

Julia

26 May 2010 13:19

Härligt :D Allt löser sig bara man håller humöret i styr kära vän ;)

Lina

31 May 2010 13:25

Ja, jag var på efessos flera gånger, underbart! Grekiskt är min absoluta favoriträtt och vi hade tidigare 3 st grekiska restauranger (klart det finns många fler men dessa var ENOOORMT goda) men alla tre slogs igen på bara ett par månader och efteråt fick jag reda på att det var samma ägare som fick näringsförbud (men kunde han inte sålt restaurangerna?) Och efter denna igenstängning har vi vart på ett tiotal grekiska restauranger och många är helt okej (men vem nöjer sig med bara ok?) men har inte hittat en tiopoängare ännu :(



DU får starta en grekisk restaurang så kommer jag och jobbar, jag är så trött på gbg att ja spyr haha :D

Kommentera

Publiceras ej