Helgen.

2kommentarer


Fredag var fixardag. Jonas kom med flyget på morgonen och sen bar det iväg till farmor och farfar för att fixa våra skotrar så dom är frächa inför nästa sässong. Den röda är min lilla pärla och den blåa är Jonas.


Sen hade jag beställt på grillat hos pappa. Det är min absolut Bästa mat i hela världen. Så himla gott. Jenni och Daniel var också där.


På lördagen åkte vi till stugan och kollade på renoveringen där. Sen fick jag för mej att jag var sugen på att elda. Så vi grillade korv över en vedeld. Men då fick även Jonas för sej att han ville elda, så vi eldade upp vassen längs strandkanten. Det var roligt.

Lördagen bjöd också på mat hos pappa, denna gång med sällskap av Rickard och Sara, Danne och Anna-Sara och Angelica. Sen åkte vi in till stan och gick runt på kulturnatta, sen hem och sova sängen.

För övrigt så är bilderna tagna med min nya telefon. Bra bilder blir det tycker jag. :)

2 kommentarer

Julia

24 May 2010 15:28

Oh vad fina rosor vid rubriken :D Jag ska också ha sådana, eller nästan iaf....:) Jag har en vision kan man säga. Åh jag var aldrig ner på Kulturnatta i år, Var det mkt liv i luckan? såg du när guldmedaljörerna fick sin blomma? :)

Emy

24 May 2010 21:25

Vad mysigt=) använder du 3 mobilen fortfarande? försökte skicka dit men fick ingen leverans

Kommentera

Publiceras ej